Tomtebyn och fredagsmys

Kunde inte önskat mig en bättre fredag......                                        
Dagen började med ett besök på Vellingeblomman där den fina tomtebyn nu har öppnat. En stig i tomtarnas snölandskap blandat med julpynt i alla dess former. Jag har alltid älskat julen och allt som hör den till. Ser verkligen fram emot att få julpynta mitt hus, köpa gran, baka julgodis och allt sånt där mysigt. Men vi ska ju bara hitta det där huset först. Är riktigt riktigt trött på att leta nu, ville ju flytta senast igår. Hur som helst så älskade Minelle den fina tomtestigen, så ett nytt besök inom kort är nog uppskattat. På vägen hem stannade vi på IKEA för att äta lite lunch och som vanligt kommer man ju aldrig ut från IKEA tomhänt, så lite smått och gott till Minelles rum fick det bli. Strax därefter somnade Minelle som en stock och drömde sig troligtvis bort i tomtarnas värld.                            
 
Kvällen spenderade jag och Minelle med en kompis och hennes söta lilla son Noel.
Ha en trevlig helg vänner <3.
 
 
 
                                                               
 
     
 
      
 
 
 
 
 
            
 
            
        
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback