Livet som tre barns mamma

 
Snart är ännu en vecka över, veckan har som vanligt gått i en rasande fart. Men jämfört med de slappa julveckorna så har jag nu försökt vara lite effektiv och försökt få lite måsten gjorda. Har bland annat hunnit träna hela två pass, städat ut julen samt ställt iordning lite på Minelles rum. Jag har även hunnit testa livet som tre barns mamma och umgåtts med familjen. En underbar vecka som kan sammanfattas med ett leende. Idag tänkte jag och familjen åka till IKEA. Hoppas ni får en underbar söndag <3
 
 
 
 
 
 
Det saknas fortfarande en hel del i Minelles rum för att få det precis som jag vill, men det får ta lite tid. Gardiner hade i alla fall varit på sin plats nu, men hittar inga jag gillar. Får ge IKEA en chans idag. 
 
 
 Bjuder även på lite bilder från gårdagen när Olivia och Vinne var och hälsade på hos moster <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback