Lördag

Då var det lördag igen gott folk. Det har blivit lite av en tradition att skriva mina blogginlägg på helgen, men antar att det är då jag har en liten stund över. Veckan har bjudit på det mesta, både roliga och lite mindre roliga händelser. Veckan började med ett besök hos läkaren, då jag hade en inbokad tid för att göra en gastroskopi. För er som inte vet vad det är, så förklarar jag det kortfattat med att läkaren undersöker magens inre genom en slang som förs in genom munnen och ner i halsen. Ja ni hör, jag är inte typen som är särskillt rädd av mig men detta var mycket obehagligt. Efter ett antal försök så sluta det hela med att sköterskan sövde mig, men chi fick hon. Nog för att jag sov, men slangen skulle uppenbarligen inte ner i min hals. Efter en timme väckte nämligen läkaren mig och sa att jag var en omöjlig patient att göra en gastroskopi på. Jag strejkade vilt med både armar och ben sade han. Ganska ironiskt eftersom jag inte minns ett dugg. Men men nog om det. Tisdagskvällen bjöd däremot på lite trevligare händelser. Våra vänner kom på besök med deras lilla plutt Benjamin. 3 månader gammal, så söt och så snäll. Tänk att Minelle har varit så liten en gång, för bara 2 års sedan. Vart har dessa 2 år tagit vägen?                                                                 Ett träningspass har jag också hunnit med i veckan samt ett middagsbesök hos min bästa vän Marie. Självklart så har kusinerna Vincent och Olivia också varit och hälsat på.                                                                  Denna lördag bjöds på en massa familjemys med bland annat bakning på schemat, senare på kvällen kom Noel och Sanja på besök för lite lek.                                                     Som alla andra veckor så sammanfattar jag veckan som gått som en bra och mysig vecka. Jag kommer även med ett litet tips, framförallt till oss tjejer, le lite mer. Det kommer man långt på! Bjuder på lite bilder från den gångna veckan.   
   
 
               
 

           






 
 


  

Kommentarer
Madde

Så underbara våra små ❤️

2015-01-31 | 23:52:36
Marie

😘

2015-01-31 | 23:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback