Att sova i egen säng

 Jag gjorde ett blogginlägg för en tid sedan där jag beklagade mig över att Minelle aldrig kom i säng på kvällarna. Vi köpte henne en egen säng, en alldeles egen prinsessäng i hopp om att en ny säng skulle hjälpa . I över en månad har vi kämpat, testat allt från himmel och jord. Tagit bort sötsaker på kvällarna, inget sovande på dagarna, sagor,  ja jag tror vi testat det mesta. Men skam den som ger sig, de senaste veckorna har hon kommit i säng i tid och för första gången på flera månader har vi kunnat hålla kväll i tid.
 
 
Vad har ni för kvällsrutiner för att få era barn att somna?
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer
ellenojag

Hej!
Lekplatsen är helt underbar!!! ligger i Skåre.. första vägen ner när du kommer till skåre från Höllviken :)

Svar: Perfekt:) tack för tipset
minelleovi.blogg.se

2015-03-28 | 21:21:05
Bloggadress: http://ellenojag.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback