Att komma igång med träningen


 
Träningsbloggar finns det gott om, så det tänkte jag inte satsa på. Men däremot tänkte jag skriva ett hederligt träningsinlägg efter ett långt uppehåll från träningen.
 
 
59 kilo lätt ställde jag mig på vågen i måndags. Jag har lärt mig genom åren att vikten egentligen är oväsentlig, men eftersom jag inte äger ett måttband, så får jag ha vikten som första utgångspunkt. Tillsammans med vikten ska jag försöka sätta ett mål med träningen. Både långsiktiga och kortsiktiga. Men framförallt ska det vara ett realistisk mål som jag kommer kunna hålla framöver. Så vad är då ett realistisk mål för mig? Om drygt en månad åker vi till Thailand och sjävklart hade det varit underbart om man hinner tighta till sig lite till dess. Finns ju numera en miljon olika sätt att gå ner i vikt på, men vilken metod är bäst och mest hälsosam? Jadu matematik kan jag ju, så tror jag ska testa med mindre sötsaker och mer träning till att börja med. Hur låter det?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback