Dagarna rusar..

 
Att dagarna rusar förbi är inget nytt...men trots det så lär jag mig aldrig. Listan inför saker som ska fixas innan julafton är fortfarande lång. Men vad vore julen utan lite traditionell julstress? Jo säkerligen helt fantastisk. Troligen hade jag även varit någon tusenlapp rikare eftersom jag sluppit stesshandla. Men trots all stress och hysteri omkring julen, så älskar jag det. Lite stress hör ju julen till och pengar kommer och går. På tal om pengar så fick vi äntligen åkt och köpt ett soffbord i fredags till vårt tv-rum. Vi har letat länge men så i fredags hittade vi äntligen "Vårt" bord ( se ovan ). Jag blev riktigt nöjd och nu börjar huset så smått bli ett hem. Vi fick dessutom även köpt en julgran idag, så nu är vi snart redo för julafton. Sov gott vänner 💗
 
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback