Mr grey

Kärlek är till för alla, alla dagar om året. Jag är med andra ord inget stort fan av alla hjärtans dag. Det är en dag som firas av kommersiella skäl. Precis som många andra dagar så har amerikansk kultur påverkat den svenska kulturen oerhört. Jag är inte bitter för att min man inte överöser mig med presenter den dagen. Var och en väljer hur dom vill fira dagen såklart. Jag valde iallafall att fira dagen tillsammmans med mina vänner och Mr grey. Att dejta mr grey en dag som denna var det fler som gjorde, men visst han räckte till oss alla. Filmen kändes som en snabbspolning av boken men den var helt klart värd att se. En film om ett passionerat förhållande som fick de flesta i biosalongen att rodna. Nu får vi snällt vänta på nästa film och luta oss tillbaka in i böckerna igen <3


Kommentarer
Martina - Mamma till Ella och Leo

Jag håller med dig om alla hjärtans dag! Här visar vi kärlek varje dag och har inget behov av att handla en massa krimskrams bara för att den dagen säger det.
Mr Gray 😍 Vi måste gå och se nästa tillsammans tycker jag!!

Svar: Hehe vet inte om jag kan hålla mig ett helt år...ihh har redan sett filmen tre gånger nu.. *fniss*
minelleovi.blogg.se

2015-03-18 | 21:49:15
Bloggadress: http://maella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback