Nyårslöften

2014 börjar gå mot sitt slut och sakta men säkert går vi mot 2015 och det årliga firandet. I takt med att vi närmar oss det nya året, tycker jag mig höra fler och fler nyårslöften. Men konstigt nog är det samma löfte från alla håll...börja träna!! När det gäller mig själv, så kan jag inte påstå att det är ett nyårslöfte. Utan snarare ett måndagslöfte. Varje ny vecka under sisådär 8 år nu har jag sagt detsamma. Men vad händer med dessa löfte? Är löfte inte till för att hållas? Hur som helst så fick jag en crosstrainer för drygt ett år sedan, Enligt mig själv är den min värsta fiende eftersom den i princip glor på mig konstant när jag slår mig ner i soffan. Den har numera även blivit en fantastisk bra klädhängare. Hur svårt ska det vara? Kanske ska ge den ett försök? Hur är det med er, har ni några nyårslöften?
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback