Helg, mys och en massa trevligheter....

Varje tillfälle som ges är ett perfekt tillfälle att umgås med vänner....
 
Känner ni igen det där att almanackan alltid är fullbokad på helgerna några veckor fram? Är helgerna för korta? Förr i tiden när man bara hade sig själv att tänka på, kunde jag ligga i soffan en hel lördag för att i princip bara vänta på att kvällens trevligheter skulle börja. Idag ser livet lite annorlunda ut och det är full fart från morgon till kväll. Att utnyttja tiden tillsammans är A & O så varför vänta till kvällen för att trevligheterna ska börja?
 
Att umgås med vänner är ett underbart sätt att spendera helgen på. Igår stod namngivning och 30 års fest på kvällsschemat. På dagen passade vi på att bjuda hit våra kära vänner från Staffanstorp på lite Brunch och lekplatshäng. En trend som jag kommer köra stenhårt på, älskar det!
 
 
 
 
 
 
 
Minelle och Tindra <3
 
Efter en lyckad förmiddag så väntade som sagt både namngivning och 30 års fest. Denna helg var det min systerdotter Olivia som skulle få sitt namn, Maria Olivia Linnea Book <3
 
 
Min vackra storasyster och hennes sovande prinsessa <3
 
 
 
 

Kommentarer
Nadine

Tack själva för en mysig lördagsförmiddag :) Fin bild på flickorna!

2013-10-07 | 10:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback