Shoppingtur på vingliga fötter

Igår hade vi bestämt träff med min fina barndomsvän Marie på Nova för att luncha. Lunchen kombinerades med lite shopping, såklart! Det har tagit mig ett helt år att inse att det faktiskt är svindyrt att vara mammaledig. Lånar ett citat från min väns twitter som jag tycker stämmer på pricken. Att vara mammaledig är dyrt. Inte för att föräldrapenningen är otroligt låg, utan för att man besöker affärer... Hela tiden. Vad säger ni, stämmer det inte?
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Martina Lönneström

Gu vad stor hon har blivit! Craaaazy. Stoppa tiden lite ❤

Svar: Åhhh ja det är helt galet!! Ser framemot varje nytt steg hon tar men för varje steg blir hon också större <3
minelleovi.blogg.se

2013-10-11 | 20:12:06
Bloggadress: http://maella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback