Vellingeblomman...

Idag gjorde vi en liten utflykt till Vellingeblomman, som är ett växthus med det lilla extra. För varje säsong har de olika typer av utställningar och nu var det dags för den årliga halloween utställningen. En påkostad och fin utställning men som tyvärr var alldeles för läskig för Minelle. Stackaren blev rädd redan i början av utställningen, så hon och pappa fick snällt vänta utanför medens mamma smög runt bland skelett och monster. I slutet av oktober öppnar tomtebyn istället, då blir det ett nytt besök och förhoppningsvis tycker hon bättre om den. Men för er med lite större barn så kan jag rekommendera ett besök.....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Irene

Varje gång jag kommer ner till Skåne och tillfälle ges besöker jag Vellingeblomman. Trevligt att gå där. Det blir säkert bättre när det blir stort tomteland. Det kommer Minelle att tycka om. Kram från oss.

Svar: Hej Irene =) Jag och Peter var på tomtelandet förra året, men kan erkänna att det ska bli tusen gånger roligare nu när vi har prinsessan med oss =) Ha det bra tills vi ses. kram
minelleovi.blogg.se

2013-10-05 | 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback