Mamma och jobb...

Idag var det min tur att dra strået till stacken och åka och jobba lite. Under tiden som jag och Peter jobbade så passade Minelles farmor henne. Trots att man vet att hon har det jätte bra med farmor så kan man inte göra annat än att sakna henne till tusen under tiden man är borta från henne. Vissa dagar går i ett svep, så man knappt hinner känna efter, men idag var en sån dag då jag verkligen saknade henne. När arbetsdagen väl var över och det var dags för Toppengallerian att stänga, skyndade jag mig hem för att få se hennes leende innan klockan blev läggdags. Men till min stora besvikelse möttes jag av en tyst och mörk lägenhet med två slagna hjältar i sängen.
Älskar henne till tusen, min älskade prinsessa <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback