Träning...

Tillhör en av de där jäklarna som alltid hittar en anledning till att INTE träna. Allt från att man mår dåligt till att tiden inte räcker till. Möjligheten till att komma iväg och träna sedan man fick barn har blivit mindre men inte omöjlig. Igår var det onsdag och i sedvanlig ordning min arbetsdag. I huset där jag jobbar finns ett 24seven-gym och Minelle hade barnvakt så slog på stort och tränade innan jobb. Man är så himla stolt över sig själv efter ett träningspass, så förstår inte varför jag inte gör det oftare. Viljan finns där men motivationen att fortsätta träna är som bortblåst dagen efter. Tar därför tacksamt emot tips =)
 
 

Kommentarer
Tina

Jag har tips! På måndag tar vi det ;)

Svar: Tack, tur jag har dig <3
minelleovi.blogg.se

2013-09-19 | 08:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback