Liten börjar bli stor....

Att denna lilla kropp har så mycket vilja och envishet. För envis är precis det rätta ordet på Minelle. Charmig som få men envis som en gammal get! Under en längre tid nu har vi haft problem att få Minelle i säng på kvällarna. Pigg som en mört tio på kvällarna, vare sig hon sovit middag eller inte. Under tiden som mamma har jag lärt mig innebörden av ordet "egentid ". Just nu lyser detta dock med sin frånvaro. Jag hatar att gnälla men tror att botten är nådd. MEN det är inte lönt att hänga läpp, utan nu försöker jag hitta en lösning på problemet. Kan lösningen vara en egen rosa säng för prinsessor? Vi får väl vänta och se. Men igår klickade jag iallafall hem en från jollyroom....
 

Kommentarer
Fröken.A

Hög igenkänningsfaktor!!

2014-12-20 | 15:21:38
Bloggadress: http://www.meningsfylleri.blogg.se
Fröken.A

Hög igenkänningsfaktor!!

Svar: Hehe vi kämpar fortafarande på ;)
minelleovi.blogg.se

2014-12-20 | 15:21:38
Bloggadress: http://www.meningsfylleri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback